MY DINOS SUCKS

What do you like or dislike about MyDinos? Have a general suggestion for the game?

MY DINOS SUCKS

Postby MyDinosRocker » Wed Jul 14, 2010 7:14 am

MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS MY DINOS SUCKS
MYDINOS SUCKS SO STOP PLAYING CAUSE U R WASTING YOUR TIME AND PLAY A GAME THAT UPDATES MORE UNLIKE MYDINOS
MyDinosRocker

Re: MY DINOS SUCKS

Postby Spikasaurus » Wed Jul 14, 2010 3:37 pm

Ummm, how long did that take? :lol:
Cool Dynamals That I Have:
Shanurk
Puruss
Magetrel
Spikasaurus

Postby Promega7 » Wed Jul 14, 2010 5:10 pm

I hope not long, because no one will really listen to your opinion, MyDinosRocker. Because:

1. You spelled MyDinos wrong. One who cannot even spell it right has no right to judge it.
2. If you like it, you like it. You don't, you don't.
3. Repeating "My Dinos Sucks" in caps over and over again doesn't really help your point. If you spoke calmly and gave legitimate, understandable reasons, we would at least hear your point of view.
http://mydinos.freeforums.org/ (<-- If you want to talk to Ultimatedino, go here)

AKA Promega7/Greatsaurus/Unrealflower
Promega7

Postby coolomar1000 » Sun Aug 08, 2010 10:15 pm

Promega7 wrote:I hope not long, because no one will really listen to your opinion, MyDinosRocker. Because:

1. You spelled MyDinos wrong. One who cannot even spell it right has no right to judge it.
3. Repeating "My Dinos Sucks" in caps over and over again doesn't really help your point. If you spoke calmly and gave legitimate, understandable reasons, we would at least hear your point of view.

i tottaly agree. Mydinos ROCKS. and u dont really need to share ur opinion... if u dont like it ban urself and dont bother us. i bet you wasted about 2 hours of your life on that... its just dumb.
"Life is good!"

Enjoy it.
coolomar1000

Postby m1324 » Fri Aug 20, 2010 11:05 pm

Promega7 wrote:I hope not long, because no one will really listen to your opinion, MyDinosRocker. Because:

Wow I totally agree with you Promega7. Please don't share your opinion because saying Mydinos sucks over and over again isn't really helpful. :| Why did you even post that topic anyway? Sure Mydinos has some glitches and stuff but that doesn't mean you have to hate it.
Be wise at what you pick for your move, Dinoscouts. [:
m1324

Postby m1324 » Fri Aug 20, 2010 11:06 pm

Wow I totally agree with you Promega7. Please don't share your opinion because saying Mydinos sucks over and over again isn't really helpful. :| Why did you even post that topic anyway? Sure Mydinos has some glitches and stuff but that doesn't mean you have to hate it.
Be wise at what you pick for your move, Dinoscouts. [:
m1324

Return to Suggestions / Comments / Compliments